آهنگ جدید اشوان به نام «فکر من نباش»

متن آهنگ اشوان فکر من نباش

چجوری هنوز وایستادی پام


چیزی ندیدی جز بدیام


من برات غم بودم کم بودم


اصلا جایی دیگه چیزی ازم نگیا


چجوری هنوز وایستادی پام


این من وحشی نمیشه رامMusicdel | موزیکدل


تو مثل فرشته ها پاکی ولی من رفیق نیمه رام


منی که سرت داد زدم هی طعنه به حرفات زدم


تو انقد دفاع کردی ازم که الان باهات یه ایران بدن


فکر من نباش آخه عزیز جونم


صبوریات آتیش زده به استخونم


چی دیدی از من که باز چشاتو بستی


رو همه دردسرا رو شبای مستی


فکر من نباش که تو جوونی پیرم


دل تو دست من نده یه روزی میرم


برو و برنگرد که بسه برات سختی


تو حقته بخندی حقته خوشبختی


منی که سرت داد زدم هی طعنه به حرفات زدم


تو انقد دفاع کردی ازم که الان باهات یه ایران بدن


 آهنگ جدید اشوان به نام «فکر من نباش»

خلاقیت در برنامه سازی رادیویی

یکی از مشکلات   برنامه سازی  تعمیم است; این باعث ایجاد این مشکل می شود که بینندگان را از برنامه ها دور می کند. چرا یک برنامه نویس دچار تعمیم می شود؟؟؟ چرا نمیتونه برنامه ای که به اجزایش بستگی داره خراب کنه؟؟؟ چرا ذهن یک توسعه دهنده انعطاف ناپذیر و مستعد کلیشه های رایج است؟؟؟


راه اصلی برای از بین بردن این مشکل است. آیا کار می کند جستجو را تمرین کنید. اما از منظر و دریچه ای متفاوت از همیشه به آن نگاه کنیم. اگر طراح بتواند از ورودی اطلاعات فراتر رفته و از تجربیات گذشته به شیوه ای جدید استفاده کند، بستگی به زمان و موقعیت دارد. در تفکر خود انعطاف پذیر باشید و جرأت کنید آن تفاوت ها را بدون نگرانی در مورد قضاوت شدن برجسته کنید. به این ترتیب او می تواند بر مخاطبان خود تأثیر بگذارد و آنها را متقاعد کند که به برنامه او گوش دهند. اما داشتن دیدگاه متفاوت یک ویژگی ارثی یا زاییده نیست و تنها با تمرین به دست می آید. با تمرین و تکرار می توانید از استفاده از کلیشه ها در برنامه خودداری کنید.

در واقع، خلاقیت  در دوره برنامه سازی زهرا شیراحمدی «نوعی دیگر دیدن» است. \"به نظر متفاوت است\"; این است که به مسائل پیرامونی و «متفاوت» نگاه کنیم. و اصلا سخت نیست. مگر اینکه به صورت استراتژیک با این مسائل برخورد کنیم. اما آیا می توان بعد از این همه سال به «آفرینش» رسید؟ و ما که در این سالها رشد کرده و ساخته ایم. چطوری شروع کنیم؟؟؟

«خلاقیت» در روانشناسی چنین تعریف می شود: فرآیندی ذهنی که منجر به کشف راه حل می شود. خیال پردازی؛ مفهوم؛ فرم هنری؛ این منجر به تئوری ها و محصولات منحصر به فرد و تازه می شود.

چگونه می توان یک رادیو ایجاد کرد؟

نمای جدید محتوا; و برنامه نویسی نوآورانه و فرم های پرداخت؛ این برنامه رادیو را قابل شنیدن خواهد کرد. از آنجایی که نگاه کلان به موضوع یکی از موانع اصلی ظهور خلاقیت است، یکی از روش هایی که می توان برای باور خلاقیت به کار برد، استفاده از تکنیک «نقشه ذهنی» است.

اما نقشه ذهنی یعنی چی؟؟؟

نقشه ذهنی اولین بار توسط "تونی بوزان" (عضو گروه روش های یادگیری در انگلستان) طراحی شد. این تکنیک بر اساس یافته های تحقیقاتی است که نشان می دهد مغز به شیوه ای به هم پیوسته با مفاهیم کلیدی کار می کند.

در تفکر سنتی، هنگام مواجهه با مشکل، ابتدا ستون‌ها و ردیف‌ها یا بخش‌های کلی انتخاب می‌شوند. در این میان «بوزان» گفت: اگر از ایده اصلی شروع کنیم، به ایده ذهن تناسب بیشتری دارد. مغز می تواند ایده های بزرگ را به خوبی پردازش کند. (لطفا به یاد داشته باشید که استفاده از این مهارت ها در رویارویی با تمام مشکلات و مشکلات زندگی روزمره موثر است.)

تهیه یک برنامه  توسط مجری رادیو برای پخش رادیویی می تواند با پرسیدن چند سوال ساده انجام شود:

- تو برنامه چی بگم؟؟؟

-منظورم چیه؟؟؟

-چگونه یا چگونه می توانم روی مخاطب برنامه ام تاثیر بگذارم؟؟؟

بسیاری از برنامه نویسان به تجربه تکیه می کنند. فعالیت ها و روش ها به این سؤالات پاسخ می دهند. در حالی که شما نقشه ذهنی در مورد سوالات دارید. روش مفیدتری است.

نوشتن موضوع اصلی برای شروع کار مهم است. (یا به عبارت دیگر عنوان) در وسط صفحه. سپس تمامی موضوعات فرعی مرتبط با موضوع اصلی را پیرامون آن می نویسیم.

این اثر را می‌توان به هر یک از زیرعنوان‌ها تقسیم کرد. یا منجر به ایجاد زیرنویس های دیگر شود.

تکنیک نقشه‌برداری ذهنی به توسعه‌دهنده کمک می‌کند تا دیدگاه را گسترش دهد و مشکل را از لنزهای مختلف ببیند. متنوع و متنوع؛ به طور واضح و جامع به ریشه مشکل و پیامدها و پیامدهای آن نگاه کنید. در واقع، نقشه ذهنی به برنامه ریز کمک می کند تا قبل از ایجاد و راه اندازی طرح، بار ذهنی دریافت کند. این تکنیک یک روش جدید برای تفکر در مورد ظاهر است.

نقشه ذهنی زمینه ای برای تفکر در مورد هر موضوع یا مشکلی فراهم می کند. هنگامی که یک برنامه نویس ایده های ذهنی خود را با یک خودکار ترسیم می کند. او به تدریج به سمت تکمیل پازل ذهنی خود حرکت می کند. حذف مطالب نامربوط یا کمتر مرتبط؛ به روش های ارائه و فرم کار فکر می کند و به دنبال تاریکی می رود.

با استفاده از یک نقشه ذهنی، می توانید به سرعت ساختار موجودیت را شناسایی کنید، اما همچنین می توانید ارتباط بین اجزای موجودیت را پیدا کنید. «نقشه ذهنی یک روش بصری تفکر است. ما چیزی بیش از ایجاد برنامه انجام می دهیم. ما تصویر واضحی از جزئیات مشکل داریم.

"نقشه ذهنی" ابزار خوبی برای پیوند ایده ها و یافتن پاسخ های خلاقانه و خلاقانه برای سوالات است نقشه ذهنی به صورت زیر ترسیم شده است:

ابتدا عنوان یا کلمه اصلی را روی کاغذ بنویسید. سپس عبارات یا ایده های مرتبط را در اطراف آن بنویسید و به آن پیوند دهید. اگرچه این روش شبیه طوفان فکری است، اما به ایده ها کمک می کند تا منشعب شوند و به شما این فرصت را می دهد که ببینید آنها چگونه با یکدیگر ارتباط دارند.