همه چیز درباره نصب و تعمیر ماشین لباسشویی


وسایل برقی به حدی بیشتر زندگی ما را به خود مشغول کرده اند که انجام کارهای روزمره بدون آنها بسیار سخت و گاهی غیرممکن به نظر می رسد. یکی از این ابزارهای بسیار کاربردی و مهم ماشین لباسشویی است. این ابزار معمولاً به خوبی کار می کند. اما زمانی که طول عمر آن افزایش یابد یا به دلیل نگهداری نامناسب، نیاز به تعمیر دارد.

5 مشکل ماشین لباسشویی

تا زمانی که ماشین لباسشویی با آن مشکلی نداشته باشید، اهمیت و کاربرد آن را درک نخواهید کرد. در این راستا مشکلات ماشین لباسشویی را برای آشنایی بیشتر شما عزیزان ارائه می کنیم. برای تعمیر ماشین لباسشویی به نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش مراجعه نمایید.


1-تکان دادن و حرکت

اکثر ماشین های لباسشویی تا حدی لرزش دارند. اما اگر لرزش ناگهانی یا بیشتر از حد معمول باشد، ممکن است ماشین لباسشویی روی سطحی ناهموار قرار گیرد یا ممکن است مشکل داخلی وجود داشته باشد و کمک فنرها در جای خود قرار گرفته باشند. در هر صورت نگران نباشید و لرزش ماشین لباسشویی یکی از مشکلات رایج و قابل حل است.

2- سر و صدای زیاد

اگر ماشین لباسشویی در حین کار صدای زیادی تولید می کند. شاید چیزی آنجا باشد. فراموش کردی تمام جیب های لباست را بیرون بیاوری. اگر نه، ممکن است چیزی در درام گیر کرده باشد. اگرچه آزمون ساده است. اما می توانید برای تعمیر و بررسی ماشین لباسشویی خود یک تعمیرکار استخدام کنید.

3- تخلیه نامناسب یا کند

اگر آب داخل ماشین لباسشویی به آرامی و پس از خشک شدن انجام شود، ممکن است متوجه شوید که آب اضافی داخل آن وجود دارد. مشکل ممکن است آنقدر که به نظر می رسد جدی نباشد.

4- ماشین لباسشویی نمی چرخد

این وضعیت می تواند هم بد باشد و هم آسان و ساده، یعنی اگر بار داخل لباس ها و محفظه ها خیلی کم یا زیاد باشد، ممکن است ماشین لباسشویی نچرخد و همین برای تنظیم مجدد برنامه کافی است. و ببینید، اما دلیل دیگری وجود دارد که چرا برای تعمیر ماشین لباسشویی به تعمیرکار نیاز دارید. مشکل از موتور است.

5- ضد آب و پر کردن با آب

پر نشدن آب ماشین لباسشویی می تواند به دلیل مشکل داخلی و نیاز به کمک تعمیر ماشین لباسشویی باشد، اما گاهی اوقات فقط یک مشکل ساده ناشی از گرفتگی یا پیچ خوردگی لوله ها است.

اهمیت گارانتی ماشین لباسشویی

گارانتی برای هر نوع وسیله برقی از جمله ماشین لباسشویی بسیار مهم است زیرا پس از مدتی استفاده به دلیل فرسودگی و یا ایرادات داخلی با مشکل مواجه شده و دوباره به آن نیاز خواهید داشت. .

البته زمان و هزینه زیادی را می طلبد که ممکن است برای برخی نباشد. داشتن گارانتی ماشین لباسشویی خیال شما را از بابت هزینه هایتان راحت می کند.خبر خوب این است که کاردون تمامی برندهای ماشین لباسشویی را با بهترین قیمت گارانتی می کند.

با ثبت یک درخواست ساده و دریافت سرویس رایگان می توانید این سرویس را به راحتی دریافت کنید. اطمینان حاصل کنید که با استفاده از این سرویس تمدید گارانتی ماشین لباسشویی خود را به تاخیر نیندازید.

ظروف در ماشین لباسشویی

در زیر، معنی و کاربرد این نمادها برای راحتی شما شرح داده شده است.

TEMP: دمای آب را نمایش می دهد

تطهیر: نشان دهنده تطهیر است، قابل تغییر است

سانتریفیوژ: خشک کن و تعداد سانتریفیوژها را نشان می دهد

شستشو + چرخش: فقط برای شستشو و خشک کردن استفاده کنید.

مصنوعی: این برای لباس های ساخته شده از الیاف مصنوعی مانند پلی استر است.

مراقبت از نوزاد: برای لباس نوزاد استفاده می شود.

شستشوی فوق العاده اکو. برای شستن لباس های زیر و لباس های روزمره استفاده می شود.

پنبه: برای شستن لباس های نخی و کتان استفاده می شود.

شستشو یا مخلوط کردن روزانه: لباس های مختلف به جز ابریشم و پشم را بشویید

مراقبت خارجی: برای شستن لباس های ضد آب و ورزشی

لباس مشکی: برای لباس مشکی

: ملحفه شستن روتختی و روبالشی

پشم: لباس های پشمی را بشویید

شستشوی درام اکولوژیک: به معنی شستشوی محفظه ماشین لباسشویی است

مراقبت از پوست: برای لباس های ضد حساسیت

شستشوی سریع: به سرعت در زمان کمتری بشویید

شستشوی دستی: به شستشوی دستی برای لباس های ظریف اشاره دارد.

دیپلم

ماشین لباسشویی یکی از ابتدایی ترین و کاربردی ترین لوازمی است که تا زمانی که خراب نشود اهمیت آن را درک نمی کنیم. اما بهتر است قبل از تعمیر ماشین لباسشویی هر سال آن را سرویس کرده و به خوبی از آن مراقبت کنید. این نیز باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود. تیم حرفه ای و مجرب نمایندگی بوش با استفاده از قطعات یدکی اورجینال آماده تعمیر و بازگردانی لوازم خانگی شما از جمله ماشین لباسشویی به حالت اولیه می باشد. از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید متشکریم.