آهنگ جدید رضا صادقی به نام «میدونی با تو پرم از عشق دوباره»

متن آهنگ میدونی با تو پرم از عشق دوباره رضا صادقی


بده دستاتو به من بانوی من تا باورم شه

تویه دستایه تو می تونه که روز آخرم شه

تو که از هر چی که داشتی واسه من ساده گذشتی

سرنوشت تلخمو با عشق رویاییت نوشتی

میدونی با تو پرم از عشق دوباره

میدونی بی تو آسمونم نمی باره

دیگه بعد از تو همه حالم و روزم سازمو سوزم معنا نداره

وقتی حتی پیشمی دلم برات پر میزنه

دلو عقلم یکی میشن به سیم آخر میزنه

از تو ممنونم صبوری می کنی خوبو بدم

تازه فهمیدم کیم واسه چی دنیا اومدم

https://musicdel.ir/single-tracks/174322/

 آهنگ جدید رضا صادقی به نام «میدونی با تو پرم از عشق دوباره»


این است یک سریع رویکرد حل یک مشکل با مشاوره زوج درمانی


با چنین پیشینهای، برای کسانی که سودای سازندگی در سر دارند چه امیدی باقی میمانَد؟ برای پیشگیری از خشونت خانگی همه ما باید تلاش کنیم .در ادامه توضیحاتی برای کسانی که شخصا مورد خشونت خانگی قرار گرفته اند آورده ایم. برخی از مزایای اصلی مشاوره زوج درمانی شناختی رفتاری را در ادامه این مقاله به اختصار توضیح خواهیم داد. یکی دیگر از رویکردهایی که در جلسات زوج درمانی توسط درمانگران دنبال می شود زوج درمانی شناختی رفتاری یا همان CBCT است. خشونت خانگی در مورد کودکان نیز مطرح است، ولی، چون مبحث کودک آزاری جداگانه یک آسیب اجتماعی بسیار مهم برای جوامع محسوب می شود و مسائل حقوقی ویژۀ خود را دارد، موضوع این مقاله حول محور خشونت خانگی علیه زنان و دختران خواهد بود. ، که قوت و نیروی فیزیکی در آنها اهمیت چندانی نداشت، ضرورت تمایزگذاریِ صریحِ جنسیتی میان نقشهای گوناگون را، که زنان را از حیث اقتصادی وابسته میداشت، از بین برد. اگر رشد اقتصادی پایدار میماند و ثبات سیاسی نسبی برقرار میشد، شاید میتوانستیم اجمالاً به محققشدن چنان خواستههایی دلخوش باشیم، اما اکنون همۀ ما، بهاستثنای ابرپولدارها، نگرانیم که نکند دوباره بهسمت دورانی کمثباتتر و کمرونقتر بلغزیم.

مری هرینگتن، هجهاگ ریویو- اگر بخواهیم اوضاع جهان در چند سال اخیر را فقط در یک نکته خلاصه کنیم، باید بگوییم که دیگر دوران اوج رشد و ترقی را پشت سر گذاشتهایم. وی به بعضی از باورهای غلط رایج در مورد خشونت خانگی اشاره کرد و افزود: نکته اول اینکه زنان زیادی دچار خشونت خانگی نیستند، یک باور اشتباه است. هرچند در همان ابتدا مجلس کمی تعلل کرد، اما الآن انتظار است که به این لایحه رسیدگی شود؛ چرا که این بحثها، بحثهای سیاسی نیست و مطالبه عموم زنان جامعه است و بیتوجهی به بحث حقوق زنان و جایگاه زنان و مطالبات آنها کمکی به تحکیم خانواده نمیکند. چرا نشود این سبک زندگی را یک سبک حامی زنان دانست؟ آیا طبق قانون مردان حق کتک زدن زنان را دارند؟ با تاکید مجدد بر غیر اخلاقی بودن این اقدام باید دانست شوهران در این موارد نیز حق توسل به خشونت را ندارند و در عوض باید در صورت عدم تبرع همسر اجرت المثل وی را پرداخت یا به هر صورت دیگر امکان ارتضاع فرزند خویش را محیا کنند. افزونبر این موارد مواردی مانند ازدواج اجباری و ازدواج و بارداری دختران زیر ۱۸ سال نیز از مصادیق خشونت خانگی علیه زنان محسوب میشوند.

مردان در مورد خشونت فیزیکی از سوی همسرانشان گزارش دادهاند که حداقل یکبار یا در بعضی موارد چندینبار اتفاق افتاده است. پوچرت و همکاران در سال ۲۰۰۴ در کشور آلمان یک تحقیق پیمایشی درباره خشونت علیه مردان انجام دادهاند که مصادیق خشونت علیه مردان از سوی زنان در چهار گروه خشونت فیزیکی، کنترل اجتماعی، عاطفی و جنسی تقسیمبندی کردهاند. از طرفی اشتغال زنان ارتباط تنگاتنگی با میزان تحصیلات آنان داشته است. افزایش رفاه و نیز فراغتی که ظهور فناوری به همراه داشت ضرورتِ وفاداریِ زناشویی را از میان برداشت و حالا دیگر لازم نبود که زنان خودشان را از لحاظ جنسی صرفاً در اختیار مردانی بگذارند که اطمینانِ تمام و کمالی به آنان داشتند. خیرخواهزاده در سال ۱۳۹۰ در پژوهشی با عنوان «مطالعه جامعهشناختی تجربه زیست مردان از خشونت خانگی علیه آنان» در شهر تهران انجام داده است و با بکارگیری روش کیفی و با هدف شناخت مصادیق خشونت خانگی علیه مردان و پیامدهای آن با ۵۰ مرد متأهل مصاحبه عمیق انجام داده و مصاحبهشوندگان شایعترین و مؤثرترین نوع خشونت علیه آنان را خشونت روانی ـ کلامی دانستهاند و معتقد بودند مردانی که وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند یا از نظر مالی به همسر خود وابستهاند یا مشکلات اخلاقی مانند گرایش به مصرف مواد مخدر دارند، بیشتر در معرض خشونتهای خانگی قرار میگیرند؛ یعنی مردان، قربانی خشونت شدن را ناشی از جایگاه فرودست و تضعیف پایگاه قدرت خود در خانواده میبینند.

او میگوید برونسپاریِ همۀ کارهای خانه به مددکار، نیروهای نظافتی و کارگران روزمزدی ممکن است زندگی مشترک را کاملاً به بستری برای مصرفِ متظاهرانه تبدیل کند که این هم، بهنوبۀ خود، موجب تضعیف رابطه در موقعیتهای چالشی میشود. او میگوید کار شاقّ هرروزه و ظاهراً غیررمانتیکِ رتقوفتق امور خانۀ سرمزرعه، نوسازی و تعمیرات ساختمانها، پختوپز در خانه، و مشغولکردنِ بچهها به کاری که خودش و همسرش انجام میدهند موجب تحکیم رابطۀ آنها شده است. همچنین توضیح دادهام که ایدئال ازدواج رمانتیک به موازاتِ همین الگو از «زن در پستو» پدیدار شد، یعنی زمانیکه زنان عاملیت اقتصادیشان را در زندگی خانوادگی از دست دادند، به این باور روی آوردند که باید بهعنوان نیمۀ متعالیترِ رابطه و فردِ خاص در یک رابطۀ صمیمانه ارج و قرب یابند. این مطالعه به منظور تعیین عوامل موثر بر خشونت خانگی علیه زنان متاهل انجام شد. در مقابل فمینیست ها به ارائه تفسیر موسعی از خشونت دست زده اند و معتقدند هر رفتاری که قربانی را بر خلاف میلش وادار به انجام کاری کند یا مانع از انجام کار مورد علاقه وی یا موجب ترس زن شود در زمره رفتارهای خشونت آمیز قرار می گیرد .

هر فرد فقط می تواند بر اعمال خودش کنترل داشته باشد. هر چند نقش مدرنیته در کشورهای پیشرفته در کاهش قتلهای ناموسی موثر بوده، اما تقابل سنت و مدرنیته در کشور ایران به افزایش این قتلها منجر شده است. در یک تحقیق آکادمیک میزان تاثیرگذاری بیکاری را برای افزایش خشونت خانگی مردان علیه زنان بین ۲۰ تا ۶۰ درصد برآورد کردهاند؛ به طوری که بیکاری یکی از عوامل خطرآفرین در جهت تقویت خشونت زناشویی تشخیص داده شده است. این امکانهای جدید حاصل بازگرداندهشدن کار به خانهاند، و در این فرایند نوعی وابستگی متقابل افزایش مییابد که میتواند همبستگیِ عملگرایانۀ بلندمدت را تقویت کند. از پرسشنامه ها و اندازهگیریهای روانشناختی بیشتر، ممکن است در ابتدا یا هنگامی که نیاز شود در طول فرایند درمان استفاده شود. در اکثر مواردی که فرد خشونت میبیند، هم قربانی و هم فرد خشونتگر نیاز به مداخله درمانی دارند و ما نباید تنها یک طرف مسأله را ببینیم. چه موقع به زوج درمانی نیاز داریم؟

مدتی به نظر میرسید که میتوانیم امور را طوری سروسامان دهیم که کاملاً بابطبعمان باشد، چه عضو «روابط شبکهایِ» غیرتکهمسری باشیم، چه دخترانی خودساخته و مستقل، چه مادری تنها که از نظر اقتصادی مستقل است و خودتلقیحی میکند. وقتی زنان در قرن بیستم به استقلال اقتصادی دست یافتند، کمکم به «وصلت خودبیانگرانه» روی آوردیم: زوجیّت بهعنوان مسیر تحقق آرزوها. به گزارش ورزش سه، فدراسیون فوتبال انگلیس اعلام کرد که پاداش اضافهای برای بازیکنان تیم ملی زنان این کشور در جام جهانی 2023 در نظر نگرفته است. در نظر او، ازقضا دقیقاً کار یکنواخت و روزمره است که خلق معنا میکند: «کارِ زندگی یعنی همین کارهای شاقّ زندگیِ روزمره که در خدمت ساختن رابطه، خانواده و تعاملی انعطافپذیر با فرزندان است. او، علاوه بر پروژههای نوشتاریاش، با فیل نجاری میکند. ازآنجاکه یک بچۀ خردسال هم دارند، ویلو درحالحاضر نمیتواند زیاد نجاری کند، اما برای فیل مشتری و حتی کارآموز پیدا میکند. آنها کارشان را به دو بخش تقسیم کردهاند: «سفتکاری» (که زور و نیروی بیشتری میخواهد و فیل انجامش میدهد) و نازککاری (که مهارتِ یدی و حوصلۀ بیشتری میطلبد و ویلو در آن استاد است). همبستگیِ پسارمانتیکی که این مبارزه در راستای منافعِ بلندمدتِ هر دو جنسِ زن و مرد و فرزندانمان پدید میآورد مبنایی است برای امیدواریِ حقیقی.

با توجه به این تعریف، هر نوع بدرفتاری یا آزار که سلامت جسمی و روانی ساکنان خانه را در معرض خطر قرار دهد، خشونت در نظر گرفته میشود. در نظر اشلی، عشق حقیقی یعنی اینکه کارِ زندگی مشترک را در صدر اولویتها بنشانیم: «وقتی شما هر روزتان را در کنار یک نفر سپری میکنید و با هم روی پروژۀ زندگی کار میکنید، آن واقعیات سطحی اهمیتشان را از دست میدهند و کارکردن و ساختن کارِ زندگی در کنار یکدیگر اهمیت بسیار بیشتری پیدا میکند». نمیتوانند از پس دشواریهایشان برآیند چون در یک چرخۀ فعالیت روزانه با یکدیگر کار نمیکنند». دورکاری، تجارت الکترونیک، و «کارهایی با سبد متنوع درآمدی» بدون ریسک نیستند، مثلاً این کارها ممکن است از نظر اقتصادی آیندهای نامعلوم داشته باشند یا نظارتِ کارفرما را به دنبال داشته باشند. ویلو نسبتاً جوان بود که فهمید میخواهد هم بچهدار شود هم عاملیت سیاسی و اقتصادی داشته باشد، و البته شغلش مثل مشاغل مرسوم نباشد که مجبورش کند مقاطع زمانیِ زیادی را دور از فرزندانش سپری کند. و البته چندان روشن نیست که آیا پایاندادن به زندگی مشترکی که صرفاً میانهحال بوده، مخصوصاً وقتی پای فرزند یا فرزندانی در میان باشد، بهتر است یا ادامهدادن آن. در جهانی که محیط خانه میبایست پناهگاهی برای ساکنانش باشد، برای بسیاری از مردم به جهنم تبدیل میشود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با روانشناس تهران وب سایت خود باشید.

چه کسانی کاندیدای خوبی برای مجسمه سازی هستند؟



یکی از روش های فرم دهی بدن که اخیراً به واقعیت تبدیل شده است مجسمه سازی است. بارزترین ویژگی این تکنیک حذف چربی اضافی از چندین ناحیه بدن در یک جلسه و انتقال چربی اضافی به نواحی دیگر است. این روش را می توان به طور خلاصه به عنوان انتقال چربی اضافی بدن تعریف کرد.

کاندیدای بدنسازی کسانی هستند که مقدار زیادی چربی بدن ندارند. چربی کل بدن بین 5-2.5 لیتر است. مجسمه سازی و بدنسازی برای افراد چاق در یک جلسه انجام نمی شود. در میان چنین افرادی، معمول است که بالاتنه را در دسته دیگری و پایین تنه را در دسته دیگری قرار می دهند.

تمامی افراد با شرایط سلامتی مساعد می توانند از برنامه های بدن سازی و شکل دهی بهره مند شوند و در نتیجه ارزیابی و معاینه در صورت عدم وجود بیماری که تأثیر منفی بر روند کار داشته باشد، جلسه بدن در یک جلسه انجام می شود.

شکلی که با شکل دادن به کل بدن به دست می آید با رژیم غذایی و ورزش به دست نمی آید. حتی اگر امکان کاهش بافت چربی از طریق رژیم غذایی و ورزش وجود داشته باشد، این فرآیند ممکن است یکی از مواردی باشد که کاهش چربی در آن مطلوب نیست.

کانتورینگ بدن برای مردان و زنانی که به دلایل مختلف از ظاهر یک یا یک قسمت از بدن خود ناراحت هستند مناسب است. کسانی که چربی بدنشان زیاد است، مخصوصا خانم هایی که بعد از زایمان دچار مشکلات معده و شکم می شوند و به هر دلیلی تغییرات ناخواسته ای در بدنشان ایجاد می شود، کسانی هستند که می خواهند بدن خود را تغییر دهند و می توانند یکی از این راه ها باشند. از فرم بدن استفاده کنید.

کسانی که مشکل پزشکی ندارند و فقط می خواهند از تکنیک های کانتورینگ بدن برای زیباتر شدن بدن خود بهره مند شوند. محدودیت سنی وجود دارد. این جراحی که معمولاً در مردان و زنان بالای 18 سال انجام می شود، در صورت تحت تأثیر قرار گرفتن سلامت بیمار در سنین پایین تر نیز انجام می شود. با این حال، هیچ محدودیت سنی بالایی برای این اعمال وجود ندارد. حتی بزرگسالانی که سبک زندگی آنها برای شکل دادن به بدن مفید است، می توانند به ظاهر مورد نظر خود دست یابند. فرم دهی کامل بدن به صورت حرفه ای و با توجه به نیاز و انتظارات هر فرد انجام می شود.

چه کسی مجسمه سازی را توصیه نمی کند؟

بزرگسالان در هر سنی که وزن ثابتی ندارند برای این جراحی مناسب نیستند. افرادی که دارای شرایط پزشکی هستند که مانع از بهبود زخم ها در طول دوره نقاهت بعد از عمل می شود نیز برای این روش مناسب نیستند. جراحی کانتورینگ بدن هرگز نباید برای کاهش وزن انجام شود. افرادی که می خواهند وارد فرم دهی بدن شوند باید به وزن ایده آل خود نزدیک باشند تا به نتایج دلخواه برسند. افرادی که تغذیه سالم ندارند، به طور منظم ورزش نمی کنند و نظم و انضباط لازم برای حفظ وزن خود را در محدوده مشخصی ندارند، کاندیدای مناسبی برای بدنسازی نیستند.

یک نامزد عالی برای بسیاری از روش های مجسمه سازی

روش های بدنسازی زیادی وجود دارد که بسته به نوع تغییراتی که می خواهید در بدن خود ایجاد کنید می توان آنها را انتخاب کرد. در صورت بروز مشکل در بیش از یک قسمت، این کارها همزمان با هم انجام می شود. در نهایت، فرد باید برای هر رشته ای که انتخاب می شود، فرد مناسبی باشد. در ادامه این موضوع را توضیح خواهیم داد.

لیپوماتیک برای چه کسانی مناسب است؟

افراد زیر 18 سال و زنان باردار نمی توانند از روش لیپوماتیک برای تصویر بدن بهره مند شوند. البته به غیر از این افراد می توان جراحی لیپوماتیک را در افرادی که دارای اضافه وزن و چاق هستند نیز انجام داد. همه افرادی که چربی زیادی دارند و توده بدنی مناسبی ندارند، افرادی که در قسمت های مختلف بدن لاغر می شوند جذاب نیستند و افرادی که ظاهرشان را دوست ندارند و می خواهند اندامی زیبا و قوی داشته باشند، کار خواهند کرد. از این برنامه ها

این یک کاندید عالی برای لیپوساکشن است

بهترین کاندیدها برای لیپوساکشن کسانی هستند که وزن ایده آل یا نزدیک به آن را دارند. حفظ وزن ثابت برای دستیابی به نتایج پایدار و موثر کلیدی است. بیمارانی که می خواهند در آینده وزن خود را کاهش دهند، تا زمانی که وزن آنها ثابت نشده است، نباید تحت لیپوساکشن قرار گیرند.

بهترین کاندید برای لیپوساکشن بیمارانی هستند که به دلیل عوامل ژنتیکی دارای چربی اضافی در نواحی مانند شکم، بازوها، ران ها و گردن هستند. هیچ محدودیت سنی برای جراحی لیپوساکشن وجود ندارد. با این حال، با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد، که می تواند بر نتیجه تأثیر بگذارد، بنابراین جراحان باید تصمیمات درستی را در مورد لیپوساکشن، به ویژه پس از ارزیابی، اتخاذ کنند. .

کاندیدای مناسب برای پیکرتراشی با شکم

کاندیدای مناسب برای کانتورینگ بدن با ابدومینوپلاستی کسانی هستند که به وزن طبیعی نزدیک هستند و با وجود ورزش و رژیم غذایی به دلیل چربی و پوست اضافی روی شکم به اندام مورد نظر نمی رسند. ابدومینوپلاستی برای خانم هایی که پوست شکمشان بعد از زایمان چند قلو شل، شل و شل شده است توصیه می شود.

لیزر لیپولیز برای چه کسانی مفید است؟

لیزر لیپولیز برای مردان و زنانی که دارای مناطق ناخواسته چربی در بدن خود هستند استفاده می شود. اگر با وجود رژیم غذایی و ورزش نمی توان چربی انباشته شده بدن را از بین برد. این فرآیند بافت های چربی ناخواسته را حل کرده و از بین می برد. افراد مبتلا به بیماری های جدی مانند بیماری های ریوی و قلبی ابتدا باید از یک متخصص پزشکی در مورد مقاومت به این روش پاسخ روشنی دریافت کنند. در غیر این صورت ممکن است این روش برای بیمار راحت نباشد. بنابراین بسیار مهم است که در مرحله اول توسط متخصصان پزشکی معاینه شوید.

افرادی که برای مجسمه سازی قسمت های مختلف بدن مناسب هستند

عملیات شکل دهی بدن را می توان تنها برای قسمتی از بدن یا کل بدن اعمال کرد. خواسته های بیمار در تعیین محل عمل بسیار مهم است. برخی از بیماران شکایت دارند که فقط برخی از اعضای بدنشان قابل مشاهده است، برخی از بیماران از دیده شدن بیشتر اعضای بدن خود راضی نیستند. در این راستا در نتیجه مصاحبه پزشک متخصص با بیمار، نواحی برای کانتورینگ بدن درخواست شده است و پزشک تشخیص می دهد که آیا فرد برای این نوع کانتورینگ مناسب است یا خیر.

رایج ترین نواحی برای مجسمه سازی بدن شکم، بازوها، پاها و باسن هستند. همه این اقدامات معمولاً تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. افراد برای برداشتن چربی اضافی، بازگرداندن پوست شل یا بلند کردن باسن به روش‌هایی مانند عمل جراحی شکم، از جمله روش‌های فیزیکی نیاز دارند. آنها باید شایسته باشند.

کاندیدای مناسب برای کانتور کردن شکم و پهلو

تامی تاک که به نام تامی تاک نیز شناخته می شود، روشی است که برای برداشتن بافت چربی اضافی اطراف ناف و بازیابی پوستی که خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده است، انجام می شود. عواملی مانند ژنتیک، افزایش وزن سریع و بارداری در زنان باعث شل شدن عضلات شکم می شود. این عمل با هدف از بین بردن ترک ها، افتادگی ها و تغییر شکل های شکم و دنده های ناشی از این عوامل انجام می شود. با از بین بردن بافت ناخواسته اطراف پوست ناف، اندامی زیبا به دست می آید. برخی از شکم‌ها با لیپوساکشن ترکیب می‌شوند تا به نتایج بسیار مؤثرتری دست یابند.

همانند لیپوساکشن، معده درد برای کاهش وزن نیست. ابدومینوپلاستی در افراد چاق و افرادی که از بیماری های مزمن رنج می برند استفاده نمی شود. بهترین کاندید برای ابدومینوپلاستی کسانی هستند که نمی توانند از افتادگی در حین ورزش جلوگیری کنند و زنانی که زایمان کرده اند.

کاندیدای خوبی برای بزرگ کردن باسن

اگر فکر می کنید باسن شما صاف است یا با بقیه منحنی های بدنتان هماهنگ نیست، یا اگر زمانی که ورزش یا رژیم غذایی نمی تواند مشکل را برطرف کند، پوست شما در آن ناحیه خیلی شل است، کاندیدای خوبی برای کانتورینگ باسن هستید.

یک کاندید مناسب برای فرم دادن به باسن باید:

او باید در سلامت کامل باشد و در یک جلسه قبل از عمل با پزشک باید تصمیم بگیرد که آیا او برای این روش مناسب است یا خیر.

برای بهترین نتیجه، تمام توصیه های جراح خود را دنبال کنید، از جمله اینکه به مدت 4 هفته به عضلات کف لگن فشار نیاورید.

اگر سیگار می کشید، حداقل 4 هفته قبل و 4 هفته بعد از جراحی سیگار را ترک کنید.

در مورد نتایج جراحی خود انتظارات واقع بینانه داشته باشید.

به طور کلی سلامت روانی خوبی داشته باشید.

افرادی که برای بزرگ کردن سینه مناسب هستند

سلامت جسمی و روانی خوب و انتظارات واقع بینانه از پیش نیازهای مهم جراحی بزرگ کردن سینه است. افراد زیر برای کانتورینگ سینه مناسب هستند:

اگر 18 سال یا بیشتر دارید

اگر سینه های شما با تصویر بدنی ایده آل و اهداف زیبایی شناختی شما مطابقت ندارد.

اگر حجم، پری و قدرت کافی را احساس نمی کنید، ظاهر کلی ناسازگار است.

اگر بدشکلی های واضح سینه دارید، ممکن است کاندیدای خوبی برای بزرگ کردن سینه باشید.

قبل از تصمیم گیری برای انجام جراحی بزرگ کردن سینه، با پزشک خود مشورت کنید تا مشخص شود که آیا شرایط لازم برای جراحی را دارید یا خیر.

چه کسانی برای فرم دادن به ران مناسب هستند؟

عواملی مانند افزایش سن، کاهش وزن سریع، ژنتیک و ورزش نکردن باعث از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست در قسمت داخلی پا می شود. این پوست که ساختار بسیار نازکی دارد دارای کاهش و انعطاف پذیری است که زیبایی ظاهر را از بین می برد. اگرچه در افراد مسن شایع تر است، اما در هر سنی ممکن است رخ دهد. این مشکلات با صاف کردن ران ها و انجام جراحی کانتورینگ بدن حل می شود. جراحی لیفت ران یک روش مناسب برای افرادی است که دارای شلی متوسط ​​تا پیشرفته، توده و پوست اضافی روی پوست ساق پا هستند. در گروه بیماران درمان چاقی با کاهش وزن و کاهش بافت چربی، پهنای ران نیز کاهش می یابد.

بهترین کاندید برای مجسمه سازی با دست

لیفت بازو به طور کلی برای برداشتن پوستی که به دلیل کاهش وزن زیاد، پیری یا عدم فعالیت خاصیت ارتجاعی عضلات دوسر بازو را از دست داده است، استفاده می شود. به خصوص در افرادی که برای مدتی از زندگی خود اضافه وزن پیدا کرده اند، پس از کاهش وزن، ناحیه بازو آویزان می شود. این افراد کاندیدای مناسبی برای کانتورینگ بازو هستند و ظاهر زیبا پس از کشش و رفع افتادگی پوست و بافت چربی حاصل می شود.

کانتورینگ بازو به تنهایی یا همراه با روش هایی مانند تامی تاک، لیفت سینه و لیفت ران برای بیماران مبتلا به افتادگی بازوها به دلیل کاهش وزن انجام می شود. هنگام انجام این جراحی ها باید وضعیت کلی بیمار، سطح خون و اندازه جراحی در نظر گرفته شود. اگر سالم هستید اما از ظاهر دستان خود ناراضی هستید، ممکن است کاندیدای خوبی برای جراحی دست باشید. برای بیماران مهم است که در مورد جراحی و نتایج آن واقع بین باشند.


مشاهده رفرنس: https://payju.ir/content/پیکرتراشی-در-شیراز