بهترین مشاغل برای مهاجرت در سال 2022 کدامند؟


وقتی صحبت از بهترین مشاغل برای مهاجران به میان می آید، می توان از بسیاری جهات قضاوت کرد که مستلزم داشتن شغل در یک کشور خارجی و بالاترین شانس اخذ ویزای کار برای متقاضی واجد شرایط با مهارت های لازم است، معمولاً چنین مشاغلی. برای افرادی با تحصیلات آکادمیک، مهارت های مدیریتی، توانایی مالی متوسط ​​و بالا و مهارت های زبانی کافی طراحی شده است و یکی از بهترین گزینه های مهاجرت به حساب می آید.

با این حال، به دست آوردن یک شغل خاص در خارج از کشور می تواند بسیار دشوار باشد و فرآیند مهاجرت کاری و مهاجرت برای این افراد می تواند بسیار زمان بر و پرهزینه باشد، بنابراین می توانیم به جنبه بعدی لیست بهترین مشاغل برای مهاجران برویم. فرصت‌های شغلی عمومی برای مهاجران جدید در دسترس قرار گرفته است و به آنها اجازه می‌دهد به مهاجرت ادامه دهند، درآمد متوسطی کسب کنند و حتی در نیروی کار پیشرفت کنند.

این نوع مشاغل همچنین می توانند مبنایی برای مهاجرت شما به خارج از کشور باشند، اما نباید انتظار داشته باشید که این مشاغل آسان یا سودآور باشند.

از آنجایی که ما دوست داریم از هر طرف به موضوع بهترین مشاغل برای مهاجران بپردازیم، مایلیم در چندین مکان معروف و پرطرفدار دنیا از جمله آمریکا، کانادا و چندین کشور مشاغل خاص یا عمومی را به شما پیشنهاد دهیم. البته اروپایی‌ها و آسیایی‌ها را هم شامل می‌شویم.

بهترین مشاغل برای مهاجرت به آمریکا

اگر می خواهید به 72 کشور آمریکا مهاجرت کنید، باید از یک کارفرمای آمریکایی پیشنهاد شغلی بگیرید و البته برای مجوز کار H-1B آمریکا اقدام کنید.

این نوع ویزای آمریکا برای مشاغل تخصصی در نظر گرفته می شود و متقاضیان باید حداقل دارای مدرک لیسانس مرتبط از یک دانشگاه معتبر باشند. یعنی اگر می خواهید با مدرک مهندسی عمران به آمریکا مهاجرت کنید باید حداقل مدرک مهندسی عمران را در مدارک ویزای خود داشته باشید و اگر مدرک حسابداری دارید درخواست خود را رد می کنید.

مشاغلی که در حال حاضر برای درخواست ویزای H-1B ایالات متحده تایید شده اند شامل موارد زیر است و می توان آنها را بهترین مشاغل مهاجرتی ایالات متحده دانست:

حسابداری و حسابرسی

پیاده روی

زیست شناسی

مسئول بودجه بندی و مدیریت

شیمیدان

مهندس عمران

معلم و استاد دانشکده و دانشگاه

مدیر پایگاه داده

کانال کانال اطلاع رسانی است

اقتصاددان

مهندس برق و الکترونیک

بانکداری، سرمایه گذاری و معاملات اوراق بهادار

طراح گرافیک و هنرمند

مهندس صنایع

مهندس مکانیک

پزشکان و جراحان

مدیر فروش و توزیع

کارشناس آمار و اطلاعات

نقشه بردار

تحلیلگر سیستم و برنامه نویسی (مهندسی نرم افزار، تحلیلگر برنامه نویسی)

معلم در مدارس مختلف ابتدایی و متوسطه

متخصص درمان - درمانگر

اما اگر در هیچ یک از مشاغل ذکر شده در بالا مهارت و توانایی ندارید و می خواهید به آمریکا بروید، به عنوان مثال به عنوان همسر و دوست یک دانشجوی بین المللی، طبق گفته مجله فوربس، بهترین شغل برای شما در سفر و ساخت و ساز است. پول در این کشور شامل برخی از فعالیت های کلی زیر است: euromy.info


طبقه بندی و طبقه بندی محصولات کشاورزی

فعالیت های آرایش شخصی (آرایشگاه، سالن های زیبایی، هنر ناخن)

گچ و سنگ تراشی

اپراتور چرخ خیاطی

کاشی دیوار، سقف و غیره

کار در مزرعه

و فلان و فلان

خدمات داخلی و خارجی

کار چاپ، نساجی و صنایع وابسته

رانندگان تاکسی و راننده و سایر مشاغل عمومی مانند فروش و امنیت در سوپرمارکت یا انبار

بهترین شغل برای مهاجرت به کانادا

یکی دیگر از مکان های مهم برای کار و تحصیل در جهان، کانادا است که هر ساله مهاجران واجد شرایط زیادی برای کار، تحصیل و زندگی می آیند.

بر اساس آخرین آمار وب سایت Canadaianvisa، این کشور در آگوست 2020 بیش از 246000 شغل جدید ایجاد کرده است که نرخ اشتغال در کانادا را 1.4 درصد افزایش داده است.

بنابراین اگر به دنبال بهترین شغل برای مهاجرت به کانادا هستید، باید بگوییم که فرصت ها و مشاغل موجود در این کشور اغلب به حوزه های خاصی از اشتغال ملی Nok Safar، Nok A یا B تقسیم می شوند.

این مشاغل شامل مشاغل مدیریتی، فنی و یا فنی و حرفه ای است که نیازمند موارد زیادی مانند آموزش آکادمیک، سابقه کاری بالا، مهارت زبانی بالا، منابع مالی کافی، سن مناسب، تامین نیروی انسانی و ... می باشد. روند مهاجرت بسیار پیچیده است، از جمله گرفتن نمرات، حضور در دانشگاه، و فرآیندی زمان بر است.

اما در صورتی که درخواست شما پذیرفته شود و موفق به اخذ ویزای کانادا شوید، امکان اخذ کارت اقامت دائم در این کشور وجود دارد.

اگر می خواهید از طریق یکی از برنامه های سیستم معروف اکسپرس انتری (مانند اسکیل ورکر یا نامزد استانی) کانادا تجربه مهاجرت به این کشور زیبا و پیشرفته را کسب کنید، بهترین مشاغل برای مهاجرت به کانادا و استان های مورد نظر شما شامل موارد زیر می باشد. ده عنصر عبارتند از:

پزشکی: ساسکاچوان، نوا اسکوشیا، بریتیش کلمبیا، نیوفاندلند و لابرادور، مناطق شمال غربی و جزیره پرنس ادوارد

دندانپزشکی: مانیتوبا; آلبرتا، بریتیش کلمبیا نیوفاندلند و لابرادور؛ مناطق شمال غربی و یوکان

مهندسی: استان های ساسکاچوان، نوا اسکوشیا، بریتیش کلمبیا، نیوفاندلند و لابرادور، جزیره پرنس ادوارد و یوکان، نیوبرانزویک، آلبرتا، مانیتوبا

مدیریت فناوری اطلاعات: استان ساسکاچوان، انتاریو، بریتیش کلمبیا، نیوفاندلند و لابرادور، مناطق شمال غربی و یوکان، نیوبرانزویک، آلبرتا، مانیتوبا

مدیریت عملیات نفت و گاز: انتاریو در بریتیش کلمبیا

مدیر بازرگانی: مانیتوبا، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، نیوفاندلند و لابرادور، مناطق شمال غربی، جزیره پرنس ادوارد و یوکان

وکیل: مانیتوبا

خلبان: منیتوبا، آلبرتا و بریتیش کلمبیا

حسابداری: بریتیش کلمبیا، نوا اسکوشیا، منیتوبا، انتاریو، مناطق شمال غربی، ساسکاچوان و یوکان

پرستاری: ساسکاچوان، نوا اسکوشیا، انتاریو، مانیتوبا، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، مناطق شمال غربی، جزیره پرنس ادوارد و یوکان

از لیست ما از بهترین مشاغل برای مهاجرت به کانادا، در اینجا برخی از مشاغل نیمه ماهر در این کشور وجود دارد که در طبقه بندی مشاغل ملی کلاس C قرار می گیرند و معمولاً حداقل به مدرک دیپلم یا مدرک نیاز دارند. و گواهی صلاحیت مورد نیاز است:

کامیون کش طولانی مدت: ساسکاچوان، نوا اسکوشیا، بریتیش کلمبیا، مانیتوبا، آلبرتا، انتاریو، نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، مناطق شمال غربی، جزیره ادوارد و یوکان

پذیرش هتلداران: ساسکاچوان، بریتیش کلمبیا، مانیتوبا، آلبرتا، نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، مناطق شمال غربی، جزیره ادوارد و یوکان

خانه اجرایی: ساسکاچوان، بریتیش کلمبیا، مانیتوبا، آلبرتا، نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، مناطق شمال غربی، جزیره ادوارد و یوکان

قصابی ها و گوشت های فرآوری شده: ساسکاچوان، انتاریو، مانیتوبا، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، جزیره پرنس ادوارد

نیروی کار پشتیبانی داخلی: ساسکاچوان، انتاریو، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، جزیره پرنس ادوارد و یوکان

رئیس: نیوبرانزویک، مانیتوبا، آلبرتا، نیوفاندلند و لابرادور، مناطق شمال غربی و یوکان

دامداری: مانیتوبا

جوشکار: نیوبرانزویک; منطقه شمال غربی جزیره پرنس ادوارد مانیتوبا و یوکان

توراستیک: بریتیش کلمبیا، نیوبرانزویک، مانیتوبا و انتاریو

هیکوهیکو پاکیهی: انتاریو، منیتوبا، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، نیوبرانزویک، نیوفاندلند من لابرادور، مناطق شمال غربی و یوکان

در نهایت به مشاغل غیرحرفه ای و رایج برای مهاجرت به کانادا می رسد که شامل موارد زیر می شود:

پردازشگرهای ماهی و غذاهای دریایی

کارگر فرآوری مواد معدنی و فلزات

کارگر ساختمانی و نیروی کار پشتیبانی تجاری

نظافت سبک و تخصص

کارگر فرآوری مواد غذایی و آشامیدنی

کار کشاورزی

کارکنان غذاخوری و آشپزخانه

نیروی جنگلداری و جنگلداری

پخت و پز

مدیر مرکز تماس

صرف نظر از بهترین رده شغلی برای مهاجرت، اگر اطلاعات کافی در مورد فرآیند مهاجرت کاری و تهیه مدارک لازم برای پیشنهاد شغلی و ویزا ندارید و خودتان نمی توانید این پروسه را انجام دهید، باید از مشاوره و خدمات این شرکت استفاده کنید. کارشناسان موسسه مهاجرت، نیلگام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد